Tuesday, April 28, 2009

Superb ComeBack....


aku rasa nie lar game paling minat aku nak tgk ulangan nyer utk setakat games musim nie...
terbaik dan menarik tul lar game nyer..
macam2 perasaan timbul masa game tu...

masa first half, confirmlar perasaan aku time tu cemas dan gelisah.. mana x nyer, man utd ketinggalan 0-2 hasil jaringan si Bent ngan dak Modric tue... smart gak lar gol spurs nie...
van der sar silau kot.. hehehe.. tu yg senang jer bolos dua gol tu... bak kata Zizan " bersedia atau tidak, bolos saja dinding itu"... hahaha....

  1. tapi, perasaan aku berubah masa second half... tgk ferguson ader bwat perubahan gantikan nani dgn si tevez... masa first half, nani nie teruk gak game dier...
  2. dan game lebih bertukar bila man utd dapat sepakan penalti.. dgn tenang nyer si ronaldo menyudahkannyer... aku rasa dapat seri pun jadilar.. jadi kena cari satu gol lagi...
  3. selang dalam 10 minit pastu, rooney lak menjaringkan gol penyamaan... aku dah lega sebab dah serikan...
  4. aku rasa seronok sangat sebab x sampai seminit pastu, ronaldo sekali lagi jaringkan gol.. gol pendahuluan tuk man utd... tp bodoh gak ronaldo nie sbb bkk baju.. masa lama lagi.. tapi body smart xperlar kot.. hehehe...
  5. aku makin lega bila rooney jaringkan gol ke empat tuk man utd...
  6. berbatov melengkapkan malam bergaya man utd dgn menjaringkan gol ke 5..
  7. kesudahannyer man utd 5 spurs 2... hehehe...
tido ngan tenang jer aku malam tu.. padahal esoknyer ada paper eco555.. hehehe... nasiblar paper eco jerkan...
k lar, chow lu... hehehe.. jom lar...

3 comments:

fadhlulridhuan said...

"nasiblar paper eco JERkan"???
power gile eco ko...

smart gila kot badan ronaldo tuh...
asal die pn nk wat cm badan aku jgk??? musykil 2x

bolos saja jaring itu, bai...

s h a r v i na said...

eh, i xsenarai kn nama u pun dlm list org2 avoid i tuh..ehe..
xpe je..sume org de life masing2.. hope u bhagia with ur life too yea.. ;)

AimihAyy said...

i hate MU.

jumpa di final champs league.