Wednesday, April 22, 2009

Dinner Batch Aku Harie Tu...

ari sabtu yg dulu2, 11 april 2009, budak2 batch fakulti aku bwat dinner..
temanya Glitters Glamorous Night...(ntah tul ke x aku taip)..
dinner nie bwat kat the summit hotel usj...

Sblm Dinner...
  • pagi tu xder bwat aper.. masih relaks lagi.. kata dinner malam.. bwat per nak kelam kabutkan...
  • tgh hari tu, aku x makan bnyk pasal nak dinner katakan...
  • pas makan, aku potong rambut aku.. thankz tau alim sbb tlg potongkan...
  • pas mandi dan solat, aku gi Bintang, nak beli barang yg terlupa... barang tu xyahlar aku nak btaukan....hua..hua..";})();ButtonMouseDown(this);'>:eheh:
  • balik jer dari bintang, baru kelam kabut nak gosok seluar dan baju...
  • sebelum bertolak, sempat gi aku ngan bdk2 umah aku bergambar kat bawah umah...
  • aku ngan alim temankan palol g sunway jap masa on the way nak gi dinner.. nak cari barang lagi katanyer...
  • sampai gak aku kat summit hotel.. (kul braper dah time tu).. terus jer gi daftar tuk dinner..
  • sebelum masuk ballroom, bergambar2 lar jugak ngan member2 aku...

Masa Dinner...
  • masa masuk tu, aku tgk kat meja aku x ramai lagi yg duduk.. aku laju gak jalan pasal nak duduk mengadap pentas... senang sikit...
  • dah duduk tu, xtau nak bwat aper... menengok org je lar keje aku.. hehe... tercari2 gak aku sorang budak nie... tgk2, dia duk dkt jer ngan meja aku dan mengadap aku gak.. tu yg best tu...
  • acara dah nak start, mcm biasa lar, bacaan doa...
  • pastu, ucapan2 dari pihak yg berkaitan ngan majlis.. (bg aku x berkaitan kot)
  • selepas ucapan yg gak panjang dan satu pun aku x faham(bkn x fhm tp x amik dgr), barular nak dirasmikan dinner nie..
  • sebelum terasmi, ada gimik.. budak umah aku yg bwat nie.. tp aku kecewa giler pasal satu babak aku yg patut ader, kena potong lak... bengang gak lar pasal masa shoot dulu, dah lar kena shoot kul 3 pagi... panas,panas...
  • lepas rasmi, gimik dari pihak hotel lak tuk persembahan makanan diorg...
  • time makan nie lar yg x best nie.. dah lar lapor, pastu makanan nyer cikit jer.. dah lar budak2 kat meja aku tu kuat makan especially si DAUD.. tp ok lar rasa mknn nyer..
  • tgh makan tu, kitorg di persembah kan oler arti aper yer... SOUL kalo x silap aku.. bengkek gak aku, kata artis malaysia, tp sumer nyanyi lagu inggeris artis luar.. nyanyi lar lagu inggeris artyis tempatan.. best2 gak...
  • lepas tu, persembahan dari budak batch aku, Pian & The Geng.. nasib bukan upin & ipin... best gak layan persembahan nie.. nyanyian pian lagu Coba, bwat pusar asyik nak nyanyi lagu tu jer... x tau lar si pusar nie nak coba aper...
  • hehe.. persembahan yg dinantikan masa dinner.. persembahan dari Estranged.. mmg best giler lar.. siap dapat ke depan utk nyanyi bersama2 diorg.. mcm gi konsert lak.. nie lar best nyer gi tgk persembahan kump indie nie...
  • sambil2 persembahan tu, ader gak bagi anugerah tuk kitorg.. aku x dapat aper2 lar.. cuma dapat tgk je lar...
  • dapat gak aku bergambar ngan budak nie.. memang gembira tul lar aku..
ader bnyk gi nak tulis, tapi aku x larat dah nie.. nak gi solat subuh lu.. kang lambat lak... hehe..
nanti aku post lar citer ttg dinner aku tu lagi yer... nie blm citer pasal exam aku lagi nie..
k lar.. chow.. jom..he..he..

6 comments:

faisal ezani said...

coba ko coba..
coba ape ya tu kite xtau...
haha...
selamat mencoba...

LeA said...

mesti ko swuh aku komen kan??
hihihi..
aku tau sape dak pompuan tuhhh~!!
ley tak aku sebutt??
hihihi..
alahai pusarr~
coba ko cobaaa~
ape laa yg dok coba2 tue kan..

GaZie13 said...

mana leh ko btau...
biarlar rahsia.. hehehe...
nanti kang, segan lak bdk pompuan tu ngan aku..
xder chan lar aku nak kuar ngan dier...

LeA said...

hehehhe..
ko nak kuar ngan die ke??
die kan ade bf suda~
ko nih mmg ske org yg dh ade bf~
carik laen

s h a r v i na said...

eh, u nih mmg mcm nih yea..?
cite u slalu lucu2 kn..?aha..
gi la msuk raja lawak!

fadhlulridhuan said...

kesian gazi...aku telah berjuang abis2-an utk babak ko tuh...kalo ader pn aku rasa pro-cancelor tu xkisah pun...tp yg committee cuak lebih...nanti sambung la gazi...best la baca blog ko, lawak...masuk gambar lg ke?...neway, MU menang 2-0...hehehehe...gud luck exam...