Friday, April 10, 2009

HaRi InI...

ari nie ari jumaat...
kul 3 pagi aku bgn...
baru nak semayang isyak..
aku tertido dalam kul 8.30 malam semalam...
x sedar aper2 aku masa tu...
lepas jer mandi dan semayang isyak, aku main internet...
buka onemanga, download Onepiece ngan fairytale..
tetibe pusar bgn dan nak guna tenetpasal nak cari maklumat tuk present FAR600 dier..
dah x dpt main tenet, aku main game DOTA lwn komputer..
dah menang jer, tgk jam dah nak dekat kul 6 pagi...
aku tutup komp daud, aku gi kaco pusar..(sementara tunggu subuh)...
lps subuh, cdg nak tido pasal ada kelas kul 8.30 pg..
tgh baring, terfikir malas lak nak gi kelas..
terus jer bgn dan kaco pusar balik...
pusar bengang jer.. aku bwat bodo jer... hahaha...

kul 8 pagi, aku terasa lapar sangat, baru aku ingat aku x makan dari semalam..
aku gi kedai beli roti ngan nasi lemak...
singgah kedai beli air oren F&N..
sampai jer rumah, x fikir aper dah, terus jer makan lepas baca Bismillah...
dah abis makan, mata nie lak bwat hal, ngantuk semacam jer...
aku mls nak tido g psl baru lepas makan...
jadi aku main internet sementara bagi perut aku selesa...

dah dalam kul 10, mata aku dah x dapat dibendung..
jd aku pun tido...
lena gak aku tido...
bgn2 jer,aku tgk jam dah kul 1.15..(tu pon pasal nuar kejut aku)
terus aku ke depan tgk tv jap..(bkn nak terus gi mandi bdk nie) hehehehe...
aku tgk sumer dok rileks jer lagi.. sumer dah mandi..
aku pun gi amik tuala dan mandi..
aku pun ajak daud jom ke masjid...

lepas jumaat, aku x bwat aper2...
rasa bosan lak idup aku ari nie..
aku try ajak member aku kuar, tapi dier kena siapkan assigment lak...
bertambah boring aku.. huahua...

dalam kul 6, pas aku solat asar, aku g antar dobi..
aku gi beli makanan gak..
lapor lar time 2...
sambil makan aku tgk Mertua Vs Menantu...
abis makan aku main DOTA balik..
pas abis main, aku solat maghrib..
pas solat, aku tgk tv..
pastu masuk bilik, baring2...
kul 9, tgktv balik, diari AF.. hahaha...
boring tgk diari nie, aku main internet...
tetiber larpulak aku rasa nak update blog nie..
lamer gak aku dh x update...

jgn lupa, esok aku ader dinner dgn bdk batch akaun aku..
x sabar rasanyer aku nak gi...

*daud baru balik kuar ngan puteh gi beli baju dinner...

maka terhasil lah hasil taipan aku utk post hari nie...
hahahaha...
ok lar.. chow.. jom..hehehe...

7 comments:

s h a r v i na said...

ahaha..
agk klaka jugk u nih yeh..
byk tul tugsn u tody..pent i bace..i mcm tergelk je tym bace..ahaha..
da la ponteng clas pstu gnggu idup org laen..jaat tul!aha..

GaZie13 said...

hehe..
ok lar kalo u baca u tergelak..
x best lar kalo nak series jer..
i nie x reti sngt nak series..
tp kalo dpn org, i series lar...

u penat baca, i penat naip.. ok lar tu..

s h a r v i na said...

ahaha..
lwk la u!
knn u serious dpn org je la..
btw, tym i bace i gelk2.. tym u taip2 tuh u gelak2 x..? aha..

fadhlulridhuan said...

woi, lame gile diam...
study, study la gak...
facebook, facebook gak...
xkan xder cite baru blog???
gua nak bace nih...
nak tnye lu pn, lu bkn nk layan sgt gua...hehe
TULIS LA BLOG...
especially psl dinner tuh??? xde???
neway, sukses exam...

fadhlulridhuan said...

gazi... terus kan la komedi anda...
lawak la... :)

GaZie13 said...

ok lar..
nanti aku post new..
ngah xder idea nie..
nak post ttg dinner x cukup bahan lagi nie..

faisal ezani said...

pergh...
lawak sial ko...
nape xapply masuk raja lawak...
ni kira lawak sepontan ni..haha
beli air oren ekk...haha
xnampak pon...