Sunday, March 22, 2009

Frust...

Macam2 aku frust minggu nie..

  • terutama skali man utd kalah lagi. dah lar kalah, dua kad merah pulak tu...
  • pastu pagi td aku jawab test.. bengang gak pasal x dapat jwb.. aper lar aku blajar nie yer selama nie..
  • aku leh lak teringat kat Ex aku dulu... aku rasa menyampah giler biler benda nie berlaku kat aku...
  • di tambah lagi dgn diri aku yg batuk2 nie.. xleh nak bwat kerja aku.. tp mgkn salah aku gak.. dah g PK amik ubat, tp x pernah nak makan pon...
  • aku nak sangat kuar ngan MEMBER aku sorang nie, tp dier asyik dok bz jer.. aku x salahkan dier, cuma naper aku xleh nak faham yg dier nie bz... pentingkan diri tul lar aku nie...
  • akhir skali, aku frust sebab aku lambat update blog aku nie...
k lar, aku nak chow lu lar... bye..

2 comments:

LeA said...

bagaimana rasenye MU kalah lgi?
fulham lak tuh..
heheheheh..
ko demam lgi ke lalink?
teringat ex lgi..
jom lepak~!!

s h a r v i na said...

ahaha..
mcm lwk je la entry u nih..
point ke-3 hingga ke-6 mcm klaka je..aha..

hurm..
lately, i mcm dgr MU asyk kala je kn..i xlyn bola..i slalu dgr je.. :)