Saturday, March 28, 2009

Aku StuDy????

aku baru jer balik dari study kat McD ngan pusar.. ntah naper lar pulak kitorg terpikir nak study kat sana... aku pun bwk lar buku crg tuk study.. tp bwk gak PSP.. kot2 bosan kat sana, leh main game jap...

sampai jer McD, tgk ramai org...
jd cdg nak makan dulular...
masuk2, pusar jumpa lak komander junior dier..
aduh, leh lak dia duk sembang lu ngan junior tu...
panas gak lar.. huhuhu...
last2 kitorg duk sebelah meja dak junior tu..
diorg pun study gak..

lepas jer order, aku ngan pusar pun amik lar buku..
mula2 tu mmg semangat lar study..
biler sampai jer pukul 1 lebih, mata aku dah mula berat...
aku pun start lar nak main PSP..
konon nyer nak ilang ngantuk lar..
tp hampeh.. ngantuk gak...

x lama lepas tu, ada lar datang sepasang couple nie..
memula elok jer...
tp lepas tu, couple nie dah mula menggedik menggatal kat McD nie..
alahai, kat tempat open mcm nie pun nak bwat projek ker..
aper lar nak jadi ngan budak2 zaman sekarang nie kan.. huhuhu...

aku pon bwat dek jer lar...
pekerja2 McD pun xder yg nak tegur...
takut pelanggan lari kot..
nanti langgar polisi syarikat kot..
tu diorg jer yg tahu...

x lama pas tu, aku ngan pusar pun balik..
sekian.. hehehehe... chow..

2 comments:

LeA said...

kekekkeke~
input ape laa yg ko dpt g mekdi tuh?
maen game n tgk free show?
hahaha..
teringat pade mcflurry oreo~!
bile laa aku nak dpt tue kan..
hihihi
gud luckkk~!
bile laa aku nak study audit nihhh~

abangwan said...

Jaga mata tuuuuuuu...